Reklamın İkna Edici Niyeti Nasıl Belirlenir?
Öğrencilerin nasıl eleştirel olunacağını öğrenmeleri ve internetle birlikte çoğu zaman gerçek anlamda gördüğünüzün her zaman elde ettiğiniz şey olmadığını anlamaları giderek daha önemli hale geliyor. Bilgi edinmek için internete güvenen insan sayısının artmasıyla birlikte, onlara reklamın “ikna edici amacını” nasıl belirleyeceklerini, sahte haberlerin cezbedici çekiciliğini nasıl tespit edeceklerini ve görüş ile gerçek arasındaki farkı nasıl keşfedeceklerini öğretmek önemlidir. . Bu araç, reklamcılığın ikna edici amacını daha iyi anlamanıza yardımcı olmak için tasarlanmıştır ve sahte haberlerin çekici yönlerinin nasıl belirleneceği ve görüş ile gerçek arasındaki fark hakkında bilgi sağlar.